Hallo allemaal. Ik heb een Q50 2015 S, 3.7. Vandaag heb ik de accu losgekoppeld en toen ik hem weer aansloot, startte de auto prima, maar kreeg ik een paar waarschuwingen. Ik krijg een C1A04 en een X1B90:00, evenals op mijn dashboard de melding "Fout in het chassiscontrolesysteem" en de rijstrookassistentiefout. Het stuurwielpictogram knippert ook en de besturing is erg zwaar. Het wissen van de codes heeft uiteraard niet geholpen. Ik ben er vrij zeker van dat er eigenlijk niets mis is met de auto, aangezien hij perfect in orde was voordat de accu werd los- en weer aangesloten.
Meer info: Toen ik de accu weer aansloot, zat hij blijkbaar niet helemaal vast. Ik wilde de auto starten en hoorde een beetje gezoem van achter het dashboardkastje en hij startte niet. Ik heb alles vastgedraaid en het was in orde zonder gezoem, alleen de foutcodes. Tips worden gewaardeerd!
Meer info: Toen ik de accu weer aansloot, zat hij blijkbaar niet helemaal vast. Ik wilde de auto starten en hoorde een beetje gezoem van achter het dashboardkastje en hij startte niet. Ik heb alles vastgedraaid en het was in orde zonder gezoem, alleen de foutcodes. Tips worden gewaardeerd!