Infiniti Q50 Forum banner

Czy ktoś ma zmodyfikowany silnik 2.0t?!

2 reading
44K views 77 replies 17 participants last post by  Brandonogburn87  
#1 ·
Dosłownie nigdy nigdzie nie widziałem niczego o jednym.... Widzę części, ale żadnych filmów z jednym, który zostałby zmodyfikowany. Czy one istnieją? Widziałem kilka CLA 250 o mocy 400 KM z dodatkami/tuningiem, jak przypuszczam, ponieważ to ten sam silnik, ktoś by coś zrobił.
 
#3 ·
Jestem zaskoczony, że w ogóle mamy kogoś, kto dostraja je w formularzach, ponieważ modele 2.0T są zdecydowanie mniejszością na tej platformie.
 
#6 ·
Zgoda. Mam 2.0t z dolotem aem, downpipe, strojeniem jb4 i ulepszonymi rurami intercoolera + usunięciem tłumika turbo. Czekam na usunięcie tłumika od remark, jest zamówione, ale będzie dopiero w czerwcu. Ogólnie rzecz biorąc, jazda jest teraz całkiem przyjemna. Ciekawy jestem wyników innych :D
 
#7 ·
Zgadzam się. Mam 2.0t z dolotem aem, downpipe, strojeniem jb4 i kilkoma ulepszonymi rurami intercoolera + usunięciem tłumika turbo. Czekam na usunięcie tłumika od remark, jest zamówione, ale nie będzie go tutaj do czerwca. Ogólnie rzecz biorąc, jazda jest teraz całkiem przyjemna. Ciekawy jestem wyników innych :D
O nie, skąd wziąłeś downpipe??? Jedyne, jakie znalazłem, to te na ebayu za około 100 USD. Nie jest napisane, czy pasuje bezpośrednio, czy nie. Drugi firmy stone exhaust pasuje bezpośrednio, ale kosztuje 1000,00 CAD.
 
#11 ·
Czy masz coś przeciwko temu, żeby mnie zalinkować? Tak, ten kamienny wygląda zupełnie inaczej niż ten z eBay, a warsztat samochodowy powiedział, że nie będą wiedzieć, czy pasuje, dopóki nie rozbiorą oryginalnego.
 
#18 ·
Oto kilka zdjęć pod silnikiem
Cholera, wygląda dobrze g, tak, zlecam to warsztatowi, nie sądzę, żebym mógł to zrobić sam.
Dzięki za pomoc, serio.
Byłem smutny, że będę musiał wydać tysiąc dolarów na DP i nie mogę zrobić etapu 2, ale teraz wygląda dobrze. Robię etap 1 jutro, a następnie etap 2 po zainstalowaniu dolotu i DP.
 
#23 ·
Szukaj wątku "Free Power" 😉🤣😂
Och, jakie dobre wspomnienia!
 
#68 · (Edited)
To może pomóc tym, którzy chcą dostroić swoje 2.0T Q.

Powodzenia.

Q50 2.0T Opcje strojenia wideo
Dzięki za link, dałem temu facetowi polubienie (zazwyczaj nie daję polubień na YouTube).
(Co zabawne, pod koniec filmu zawyła syrena, a facet na chwilę spojrzał w bok z zaniepokojeniem. :))
Wczoraj wracałem z pracy do domu. Ruszyłem spod świateł, próbując wyprzedzić SUV-a z starszą kobietą za kierownicą, ale mój Q50 2.0t ledwo dał radę, a ona nawet nie próbowała. Kiedy wróciłem do domu i sprawdziłem, okazało się, że SUV to Alfa-Romeo Stelvio Q4 i miał 2-litrowy silnik turbo o mocy 148 kW i 330 Nm. Albo był to Veloce z tym samym silnikiem, podniesionym do 206 kW i 400 Nm. Może to być również wersja Quadrufoglio (Q4 na to wskazuje) z silnikiem 2.9t V6 i mocą 375 kW/600 Nm.

To skłoniło mnie do myślenia: "Hm... Muszę podkręcić mojego Q50. Czy JB4 będzie dla mnie przydatny?"

Problem polega na tym, że muszę szybko przyspieszyć od 0 do 60 km/h. Mój 2.0t potrzebuje 2,9 sekundy. Standardowy 3.0t zrobiłby to w 2,5 sekundy. Zwiększenie nie jest znaczące... jak tuning miałby być dobry dla mojego celu?
 
#32 ·
Prawie się na to zdecydowałem, ale szczerze mówiąc, koleś, z tego, co czytałem, rev9 jest nieco cichszy niż uwaga, więc dlatego się na to zdecydowałem. Teraz pozwól, że zapytam, jak głośna jest rura spustowa. Wysłałem e-mail do innego gościa jakiś czas temu, który miał taką w swoim 2.0 bez axleback i powiedział, że wcale nie jest tak głośna.
 
#33 ·
Prawie się na to zdecydowałem, ale szczerze mówiąc, facet, z tego co czytałem, rev9 jest nieco cichszy niż remark, więc dlatego się na to zdecydowałem. Teraz pozwól, że zapytam, jak głośna jest rura spustowa. Wysłałem e-mail do innego gościa jakiś czas temu, który miał ją w swoim 2.0 bez axleback i powiedział, że wcale nie jest tak głośna.
To nie jest.... jest nieco głośniejszy niż standardowy, ale axel back zrobi różnicę. Mam usunięty tłumik turbo i trochę aluminiowych rur intercoolera, więc jedyną głośną rzeczą w nim jest dźwięk turbo atm lol. Myślę, że kiedy mój axel back tu dotrze i zostanie założony, będzie miał całkiem przyzwoity dźwięk.
 
#34 ·
A skąd jesteś, stary? Nie masz pojęcia, jak odświeżające jest rozmawianie z kimś, kto ma 2.0 i zasadniczo chce zrobić z autem dokładnie to samo, co ja. Oczywiście nie chcę się nim ścigać, ale chcę go po prostu trochę przyspieszyć. Myślałem o zakupie ulepszonego intercoolera, ponieważ mieszkam w New Jersey, a lata są tu cholernie brutalne.
 
#35 ·
A skąd jesteś, stary? Nie masz pojęcia, jak odświeżające jest rozmawianie z kimś, kto ma 2.0 i zasadniczo chce zrobić z autem dokładnie to samo, co ja. Oczywiście nie chcę się nim ścigać, ale po prostu chcę, żeby był trochę szybszy. Myślałem o zakupie ulepszonego intercoolera, ponieważ mieszkam w NJ, a lata są tu cholernie brutalne.

Lmfao, zaufaj mi, stary, mam pojęcie. Kupiłem ten samochód, więc nie chciałem podwójnych turbosprężarek, ale czułem, że jest za wolny, więc chciałem dać mu trochę więcej mocy. Myślałem też o intercoolerze z tego samego powodu, stary... też w NJ! Lol
 
#37 ·
No ****. Im in New Brunswick. That link I sent you. Thats what you installed on yours? The intercooler?
Nie dostałem intercoolera, dostałem aluminiową rurę doładowania i aluminiową rurę na drugą stronę z portem wtrysku metanolu (być może w końcu zrobię wtrysk metanolu). Mój kuzyn ma zmodyfikowane Audi A4, które generuje 600 KM, powiedział, że intercooler, który mamy, powinien być więcej niż wystarczający, nie musiał go ulepszać w swoim samochodzie, dopóki nie miał ponad 400 KM, a te, które są standardowo w A4, są jak jedna czwarta wielkości naszych.
 
#50 ·
Z tego, co słyszałem, dealer mógłby unieważnić gwarancję tylko wtedy, gdyby mógł udowodnić, że dp spowodowało problem, ale kto wie, miejmy nadzieję, że żaden z nas nigdy się o tym nie dowie. Widziałeś, że możemy zamówić te środkowe rury do naszych samochodów?? Zamierzam rozważyć ich zakup po tym, jak usłyszę, jak brzmi dp, kiedy zainstaluję go w przyszłym tygodniu. Oto link...https://conceptzperformance.com/tanabe-exhaust-mid-pipe-section-infiniti-q50-sedan-q60-coupe-2.0t-3.0t-premium-red-sport-rs400-t50200m_p_30105.php
 
#51 ·
#54 ·
Nie, nie ma. STILLEN mówi na swojej stronie wraz z innymi stronami, że robią CBE, ale to nieprawda. Trzeba by to poskładać, po prostu idź do lokalnego zakładu wydechowego, aby zrobili rurę środkową i kup tylny tłumik
 
#55 ·
Hej, mam 2.0 q60 i zastanawiałem się, gdzie znajduje się czujnik kolektora, ponieważ q50 i q60 mają ten sam silnik? Instaluję racechip, ale chcę się upewnić, gdzie znajduje się czujnik kolektora. Myślę, że jest w pobliżu obudowy filtra powietrza, ale jeśli tak, to jak mogę zdjąć obudowę filtra powietrza, aby uzyskać dostęp do czujnika?
 
#56 ·
Hej, mam 2.0 q60 i zastanawiałem się, skoro q50 i q60 mają ten sam silnik, gdzie mogę zlokalizować czujnik kolektora? Instaluję racechip, ale chcę się upewnić, gdzie znajduje się czujnik kolektora. Myślę, że jest w pobliżu obudowy filtra powietrza, ale jak mogę zdjąć obudowę filtra powietrza, aby uzyskać dostęp do czujnika?
Jest pod obudową wlotu powietrza, musisz ją wyjąć i zobaczysz połączenie. To jest to łatwiejsze, które musisz podłączyć. Drugi, który, jak sądzę, jest przepustnicą, to udręka. Zrozumiesz, co mam na myśli, kiedy przejdziesz do instalacji. Nie wiem nic o RaceChip, ale zakładam, że ma takie same połączenia jak JB4. Czy jest jakiś powód, dla którego wybrałeś to zamiast JB4???
 
#57 ·
Wybrałem racechip, ponieważ był prostszy i łatwiejszy w użyciu. Ale to są 3 czujniki, które racechip mi dał do znalezienia. Czy ktoś ma pomysł, jak zdjąć wlot powietrza? Szukałem i nie mogę znaleźć śrub.
 
#58 ·
Poszedłem z racechipem, ponieważ był prostszy i łatwiejszy w użyciu. Ale to są 3 czujniki, które racechip mi dał do znalezienia. Macie jakieś pomysły, jak zdjąć wlot powietrza? Szukałem i nie mogę znaleźć śrub.
 
#60 ·
Myślałem, że czujnik ciśnienia to numer 6 na pierwszym schemacie i numer 4 na drugim.
 
#67 ·
Kanał wlotu powietrza ma kilka zaczepów, które zatrzaskują się w obudowie filtra powietrza, a kanał wylotu powietrza ma opaskę zaciskową, która mocuje go do obudowy filtra powietrza. Powinien wystarczyć śrubokręt. Idź i sprawdź obudowę.
 
#74 ·
#77 ·
Pamiętam, jak kiedyś jeździłem jednym z tych imo rzadkich samochodów, w bardzo dużym komisie samochodowym (ponad 600 samochodów w ofercie), zakochałem się w Q50 wszystkich wersji RS, SS, 3.7, a potem jeździłem jednym, który wyglądał bardzo atrakcyjnie, ale wydawał się wolniejszy niż mój 16 Altima 3.5 SR, po powrocie zobaczyłem znaczek 2.0 na błotniku i zdałem sobie sprawę, że to była dość istotna różnica! Uważam, że tuning zapewnia więcej mocy, co czyni go kolejnym graczem w ofercie.