Infiniti Q50 Forum banner

Klimaat en audio werken

410 views 7 replies 2 participants last post by  qfity416  
#1 ·
Hallo. Ik heb een Q50 uit 2016 met Bose en Nav. Mijn radio is vervangen (integrale schakelaar en scherm).
Ik krijg geen audio of klimaatregeling werkend, de technicus zei dat hij momenteel naar het probleem kijkt. Wat zou de oorzaak kunnen zijn?
Bedankt

#2 ·
Hoi. Ik heb een 2016 Q50 met Bose en Nav. Mijn radio is vervangen (integraalschakelaar en scherm).

Ik heb geen audio of klimaatregeling die werkt. De technicus zei dat hij momenteel naar het probleem kijkt. Wat zou de oorzaak kunnen zijn?

Bedankt
De Integraalschakelaar bevat het onderste display, maar geen radiofuncties. Die zitten in de AV Control Unit. Als u de AV Control Unit heeft vervangen, moet de nieuwe unit worden geconfigureerd met een CONSULT om overeen te komen met de specifieke configuraties van uw auto. Het vervangen van alleen de Integraalschakelaar vereist geen configuratie.

#4 ·
Ik heb de DCU van een andere auto vervangen, de integrale schakelaar maar niet de AV-regeleenheid. Het weer in Canada verandert en ik heb mijn klimaatregeling nodig om te werken
Het vervangen van de DCU vereist ook het opslaan van de configuratie van uw specifieke auto op een CONSULT en vervolgens het schrijven van die configuratie naar de nieuwe DCU. Tenzij u geluk heeft en een DCU koopt die toevallig precies is geconfigureerd zoals uw oude DCU was.