Jedna rzecz, która mnie irytuje w Q50, to to, że ręczna zmiana biegów działa odwrotnie. POPRAWNY sposób działania to pchanie do przodu w celu redukcji biegów i ciągnięcie do tyłu w celu wrzucenia wyższych biegów. Tak po prostu natura chciała, żeby samochody działały. Oczywiście wy, posiadacze łopatek, prawdopodobnie się tym nie przejmujecie.
Co więc robimy?
Najpierw zajrzyj na stronę TM-52 w swoim fabrycznym podręczniku serwisowym
View attachment 134491
Przecięliśmy przewody 2 i 3 pokazane na poniższym schemacie, a następnie ponownie podłączyliśmy je zamiennie.
View attachment 134492
Tak jak tutaj.
ALE nie lubię przecinać fabrycznych przewodów, jeśli nie muszę. Możesz zdobyć jeden z tych przedłużaczy wiązki (z tego miejsca) z odpowiednimi wtyczkami TH12 na końcach, które pasują między zespół dźwigni zmiany biegów a wiązkę przewodów.
Następnie przecinasz, obierasz, lutujesz i uszczelniasz.
Oto zainstalowany w moim samochodzie. Używam go od ponad roku i nie spowodowało to żadnych problemów i działa idealnie.
Miłego użytkowania
Co więc robimy?
Najpierw zajrzyj na stronę TM-52 w swoim fabrycznym podręczniku serwisowym
View attachment 134491
Przecięliśmy przewody 2 i 3 pokazane na poniższym schemacie, a następnie ponownie podłączyliśmy je zamiennie.
View attachment 134492
Tak jak tutaj.
ALE nie lubię przecinać fabrycznych przewodów, jeśli nie muszę. Możesz zdobyć jeden z tych przedłużaczy wiązki (z tego miejsca) z odpowiednimi wtyczkami TH12 na końcach, które pasują między zespół dźwigni zmiany biegów a wiązkę przewodów.
Następnie przecinasz, obierasz, lutujesz i uszczelniasz.
Oto zainstalowany w moim samochodzie. Używam go od ponad roku i nie spowodowało to żadnych problemów i działa idealnie.
Miłego użytkowania