Gisteren heb ik de OEM-schakelflippers in mijn Q50 uit 2018 geïnstalleerd. Mijn auto werd niet geleverd met het Performance Package, dus hoewel het een Sport is en de Sport Bumpers en Interiors heeft, komt het meer in de buurt van een Luxe. De kit kost normaal gesproken $ 250 inclusief verzendkosten, maar met alle COVID-19-problemen heb ik $ 275 betaald om het sneller te laten verzenden. Kit bevat:
1. OEM rechter paddle
2. OEM linker paddle
3. Snijsjabloon voor de achterste stuurwielafdekking
4. Aangepaste kabelboom.
Om dit te kunnen installeren, heeft u het volgende nodig:
1. Dremel-gereedschap met snijwiel en schuurbit.
2. Boor.
3. Stappenboor waarmee u een gat met een diameter van 6 mm en een gat met een diameter van 12 mm kunt maken.
4. #2 Phillips-schroevendraaier.
5. Wriktool.
6. 19 mm dopsleutel om het stuurwiel te verwijderen.
7. Kleine schroevendraaierset voor elektronica.
Ik zal geen video's in deze thread opnemen, aangezien de verkoper u foto's en video's stuurt die u kunt volgen om dit te doen. Ik zou het een moeilijkheidsgraad van 6/10 geven, waarbij het moeilijkste deel het ontpinnen van twee draden op een van de clockspring-connectoren is.
Link naar het item staat hieronder:
1. OEM rechter paddle
2. OEM linker paddle
3. Snijsjabloon voor de achterste stuurwielafdekking
4. Aangepaste kabelboom.
Om dit te kunnen installeren, heeft u het volgende nodig:
1. Dremel-gereedschap met snijwiel en schuurbit.
2. Boor.
3. Stappenboor waarmee u een gat met een diameter van 6 mm en een gat met een diameter van 12 mm kunt maken.
4. #2 Phillips-schroevendraaier.
5. Wriktool.
6. 19 mm dopsleutel om het stuurwiel te verwijderen.
7. Kleine schroevendraaierset voor elektronica.
Ik zal geen video's in deze thread opnemen, aangezien de verkoper u foto's en video's stuurt die u kunt volgen om dit te doen. Ik zou het een moeilijkheidsgraad van 6/10 geven, waarbij het moeilijkste deel het ontpinnen van twee draden op een van de clockspring-connectoren is.
Link naar het item staat hieronder: