Infiniti Q50 Forum banner
21 - 40 of 45 Posts
Waarom heb je je peddels verwijderd als die gewoon vastklikken? Ik zal ze misschien opnieuw overwegen na het zien van de betere foto, maar wacht af wat je ervan vindt.

Waarom heb je je peddels verwijderd als die er gewoon op klikken?
Ik zal die misschien heroverwegen na het zien van de betere foto, maar ik wacht af om te horen wat je ervan vindt.
@Avedis53

Nee, ik heb de peddels niet verwijderd.

Dat zijn zijn peddels die hij gebruikt om de pasvorm te controleren voordat hij ze verzendt.
Hij wilde dat ik bevestigde dat dit de juiste OEM-peddels zijn die ik op mijn Q50 heb.

Ik vertelde hem dat je misschien geïnteresseerd bent in een set.

Installatie is een kwestie van ze er gewoon op klikken.

@Avedis53

Nee, ik heb de paddles niet verwijderd.

Dat zijn zijn paddles die hij gebruikt om de pasvorm te controleren voordat hij ze verzendt. Hij wilde dat ik bevestigde dat dit de juiste OEM-paddles waren die ik op mijn Q50 heb.

Ik vertelde hem dat u MOGELIJK geïnteresseerd bent in een set.

Installatie is een kwestie van ze gewoon vastklikken.
Ik kan wel gek zijn, maar ik zweer dat de paddles anders zijn in mijn '19 Q50S. Die op de foto's lijken hoger en een andere kleur te hebben. Is er een verandering geweest voor de modellen 2019-2020?

Discussion starter · #24 ·
Discussion starter · #25 ·
Ik zou gek kunnen zijn, maar ik zweer dat de peddels anders zijn in mijn '19 Q50S. Die op de foto's lijken groter en van een andere kleur. Was er een verandering voor de modellen 2019-2020?
Dat zijn RedSport Paddle Shifters. Ze zijn inderdaad groter en van een andere kleur. Ze zijn waarschijnlijk wel uitwisselbaar.

Dat zijn RedSport Paddle Shifters. Ze zijn inderdaad groter en hebben een andere kleur. Ze zijn waarschijnlijk wel uitwisselbaar.
Als je naar een aantal van de ebay-aanbiedingen kijkt, wordt getoond dat het dezelfde onderdelen zijn. Huuummm....

OK...Ik bestel een paar.

@Avedis53

Nee, ik heb de peddels niet verwijderd.

Dat zijn zijn peddels die hij gebruikt om de pasvorm te controleren voordat hij ze verzendt. Hij wilde dat ik bevestigde dat dit de juiste OEM-peddels waren die ik op mijn Q50 heb.

Ik vertelde hem dat u MOGELIJK geïnteresseerd zou kunnen zijn in een set.

Installatie is slechts een kwestie van vastklikken.
OK...Ik bestel een paar.

Bewerken: Besteld.

OK...Ik bestel een paar.

Edit: Besteld.
Hopelijk heb je daar een notitie geplaatst waarin staat dat ze hetzelfde zijn als mijn vervangingen. Ik denk dat hij denkt dat de Q50RS-peddels anders zijn dan de Q60RS-peddels. Hij vertelde me oorspronkelijk nadat ik hem de afmetingen van mijn peddels had gestuurd dat ik de verkeerde had besteld; dat ik de Q60-peddels had moeten bestellen... dus ik stuurde hem een foto... toen stuurde hij me de foto van de peddels van het stuur naast de extenders om de vervangende extenders te verifiëren.

Ik wil gewoon dat je de juiste de eerste keer krijgt, in tegenstelling tot mij.

Hopelijk heb je er een notitie in gezet waarin staat dat ze hetzelfde zijn als mijn vervangingen. Ik denk dat hij denkt dat de Q50RS-peddels anders zijn dan de Q60RS-peddels. Hij vertelde me oorspronkelijk nadat ik hem de afmetingen van mijn peddels had gestuurd dat ik de verkeerde had besteld; dat ik de Q60-peddels had moeten bestellen... dus stuurde ik hem een foto... toen stuurde hij me de foto van de peddels van het stuur naast de extenders om de vervangende extenders te verifiëren.

Ik wil gewoon dat je de juiste de eerste keer krijgt, in tegenstelling tot mij.
Ik heb je naam genoemd en het feit dat ik dezelfde 2018 RS als jij had, dus hopelijk kan hij het uitzoeken.

De man die deze maakt, staat op eBay. Link: Eén ding dat me is opgevallen bij deze paddle shifters met verlengde lengte, is dat ze genoeg buigen als je met slechts één vinger op de boven- of onderkant van de paddle drukt, dan schakelt hij niet. Als je twee of meer vingers ergens op de paddle gebruikt, werken ze wel. Klein probleem, maar het is de moeite waard om te weten of dat een dealbreaker is. Ze zijn goed geconstrueerd en zien er echter mooi uit. Ik vind ze leuk.

Ik wou dat mijn 2018 Q50RS AWD de op de kolom gemonteerde paddles had die mijn G37IPL had. Op die manier zitten de paddles aan dezelfde kant, ongeacht hoe ver je het stuur draait.

Voor mij zijn de op het stuur gemonteerde paddles te kort, vooral als je een "10 2"-houding gebruikt. Je kunt ze "net" met je pink bereiken.

Ik heb deze extenders besteld:
View attachment 93864
Waar komen deze extenders vandaan?

Ik wou dat mijn 2018 Q50RS AWD de op de kolom gemonteerde paddles had die mijn G37IPL had. Op die manier zitten de paddles aan dezelfde kant, ongeacht hoe ver je het stuur draait.

Voor mij zijn de op het stuur gemonteerde paddles te kort, vooral als je een "10 2"-houding gebruikt. Je kunt ze "net" bereiken met je pink.

Ik heb deze extenders besteld:
View attachment 93864
@phantomvr30 op insta heeft de eerste 21 of 22 met op de kolom gemonteerde shifters heeft ook een VR30, hij vertelde me dat het mogelijk is, alleen $$$

Gisteren heb ik de OEM Paddle Shifters in mijn 2018 Q50 geïnstalleerd. Mijn auto kwam niet met het Performance Package, dus hoewel het een Sport is en de Sport Bumpers en Interiors heeft, komt het meer in de buurt van een Luxe. De kit kost meestal $ 250 met verzending, maar met alle COVID-19-problemen heb ik $ 275 betaald om het sneller te laten verzenden. Kit bevat:
1. OEM rechter paddle
2. OEM linker paddle
3. Snijsjabloon voor de achterste stuurwielafdekking
4. Aangepaste kabelboom.

Om dit te kunnen installeren, heeft u het volgende nodig:
1. Dremel-gereedschap met snijwiel en schuurbit.
2. Boor.
3. Stappenboor waarmee u een gat met een diameter van 6 mm en een gat met een diameter van 12 mm kunt maken.
4. #2 Phillips-schroevendraaier.
5. Wriktool.
6. 19 mm dop om het stuurwiel te verwijderen.
7. Kleine schroevendraaierset voor elektronica.

Ik zal geen video's in deze thread opnemen, aangezien de verkoper u foto's en video's stuurt die u kunt volgen om dit te doen. Ik zou het een moeilijkheidsgraad van 6/10 geven, waarbij het moeilijkste deel het ontpinnen van twee draden op een van de clockspring-connectoren is.

Link naar het item staat hieronder:

View attachment 93858

View attachment 93859

View attachment 93860

View attachment 93861
Hallo!

Heeft u een gescand patroon (instructies) voor het snijden van een gat in de achterste stuurwielafdekking? Of stel voor waar ik ze kan downloaden?

Discussion starter · #40 ·
Hallo!

Heeft u een gescand patroon (instructies) voor het snijden van een gat in de achterste stuurwielafdekking? Of stel voor waar ik ze kan downloaden?
Ik heb de sjabloon niet. De verkoper heeft me de sjabloon al afgedrukt gestuurd en het is eenmalig te gebruiken.

21 - 40 of 45 Posts