Infiniti Q50 Forum banner

Błąd systemu kontroli podwozia

1 reading
6.4K views 8 replies 5 participants last post by  theraf90  
#1 ·
2015 Q50S z przebiegiem 91 000 mil. W drodze po dzieci z przedszkola, zatrzymuję się, żeby zatankować (premium), a po zatankowaniu odpala na sekundę i gaśnie. Ekran pokazuje wtedy błąd systemu kontroli podwozia.

Na szczęście w samochodzie babci wciąż były foteliki, więc zostają u nich na noc, dopóki nie uda mi się naprawić samochodu, wynająć samochodu lub coś w tym stylu. Samochód jest holowany do dealera, nie mogę się doczekać, aż zobaczę ich rachunek, ponieważ gwarancja wygasła.

Naprawdę rozczarowany, że mój samochód to zrobił po jeździe bez problemów i prawie zostawił nas na stacji benzynowej.
 
#3 ·
Ech, VQ37 jest całkiem solidny, nie jestem pewien, czy kiedykolwiek widziałem zły korpus przepustnicy zgłoszony przynajmniej na tych forach, chociaż zdarzały się nierówne obroty biegu jałowego i sporadyczne gaśnięcie samochodów, jeśli korpus przepustnicy nie jest czyszczony co 3-4 lata.

Czy były kiedykolwiek wcześniej czyszczone?
 
#4 ·
Huh, VQ37 jest całkiem solidny, nie jestem pewien, czy w ogóle widziałem zgłoszenie o złej przepustnicy, przynajmniej na tych forach, chociaż zdarzały się nierówne obroty biegu jałowego i sporadyczne gaśnięcie samochodów, jeśli przepustnica nie jest czyszczona co 3-4 lata.

Czy kiedykolwiek były czyszczone?
Osobiście ich nie czyściłem, nie jestem też pewien, czy pamiętam, żeby było to częścią ich serwisu w przeszłości. Trzymałem się wszystkich sugerowanych przez nich przeglądów.
Moim zdaniem to czujnik na niej jest zły, a nie sama przepustnica, ale oni też nie są zbytnio jasni co do problemu.
 
#6 ·
Powiedzieli, że silnik elektryczny, który kontroluje przepustnicę, jest spalony. Powiedzieli, że nie można było nic zrobić zapobiegawczo, "po prostu wypalają się z czasem". Zapytałem, czy powinienem się martwić o drugą stronę i ją wymienić. "Nie, nie można przewidzieć, kiedy się zepsują". Bardzo uspokajające.
 
#7 ·
Powiedzieli, że silnik elektryczny, który kontroluje przepustnicę, jest spalony. Powiedzieli, że nie można było nic zrobić zapobiegawczo, "po prostu wypalają się z czasem".
Zapytałem, czy powinienem się martwić o drugą stronę i ją wymienić. "Nie, nie można przewidzieć, kiedy się zepsują."
Bardzo uspokajające.
Z całą pewnością można przewidzieć, kiedy się zepsuje. Będziesz w podróży z rodziną, będzie późno w nocy, będzie padał deszcz, a wtedy druga strona się zepsuje i utkniesz. ;)
 
#8 ·
Ta awaria jest nietypowa, ponieważ wiele samochodów przejeżdża 100 000 km i więcej bez tego problemu, a nawet 200 000 km). Moje własne przepustnice są fabrycznie nowe i czyste i na pewno byłbym zszokowany, gdybym doświadczył awarii tej konkretnej części mojego Q50. Prawdziwy problem, który najbardziej boli z mojego doświadczenia, to cena 1400 dolarów za wymianę części, która moim zdaniem kosztuje 200 dolarów, a na którą potrzeba co najwyżej godziny pracy? Więc gdyby to kosztowało na przykład 400-500 dolarów łącznie, czy nie uznalibyście tego za bardziej rozsądne? Zamiast tego masz skandaliczny rachunek za naprawę samochodu za 10 000 dolarów. Moim zdaniem.