Infiniti Q50 Forum banner
81 - 97 of 97 Posts
Typowa żywotność baterii czujnika TPMS tego typu to 5-6 lat normalnej jazdy. Przebieg również wpływa na żywotność baterii, ponieważ czujniki TPMS nadają sygnał tylko wtedy, gdy samochód jest w ruchu. Większy przebieg oznacza, że baterie są bardziej rozładowywane.
Dzięki za info. Byłem ciekaw żywotności, ponieważ zimowy zestaw mojej żony ma osiem lat, ale mały przebieg. Będzie potrzebowała nowych opon zimowych w przyszłym roku, ale przeszła na emeryturę od 12.11.20. Możemy po prostu pominąć nowy zestaw zimowy i przechować Merca na zimę. Tak naprawdę nie potrzebujemy dwóch samochodów i nie ma wielu okazji do opuszczenia dachu o tej porze roku.

Data produkcji mojego samochodu to 13.11, ale czujniki te znajdują się w moim zimowym zestawie, który został wykonany jesienią 2015 roku. Aktualny przebieg to 57 tys. Trochę na krawędzi w oparciu o to, co mówisz. Jeszcze nie ma problemów z OEM. Zobaczę, czy zniknie samo. Mam dealera Nissana kilka przecznic dalej. Przypuszczam, że mogliby to również zresetować.
 
Dzięki za info. Byłem ciekaw żywotności, ponieważ zimowy zestaw mojej żony ma już osiem lat, ale mały przebieg. Będzie potrzebowała nowych opon zimowych w przyszłym roku, ale przeszła na emeryturę od 11.12.20. Możemy po prostu pominąć nowy zestaw zimowy i przechować Mercedesa na zimę. Tak naprawdę nie potrzebujemy dwóch samochodów i niewiele jest okazji do opuszczenia dachu o tej porze roku.

Data produkcji mojego samochodu to 13.11, ale czujniki te znajdują się w moim zimowym zestawie, który został założony jesienią 2015 roku. Aktualny przebieg to 57 tys. Trochę na granicy, biorąc pod uwagę to, co mówisz. Jak dotąd nie ma problemów z czujnikami OEM. Zobaczę, czy zniknie samo. Mam dealera Nissana kilka przecznic dalej. Przypuszczam, że mogliby to również zresetować.
Niektóre czujniki wytrzymują nawet 10 lat lub dłużej, ale to raczej wyjątek.
 
Jeśli chcesz zresetować przebitą oponę bez OBD2. Spuść powietrze z uszkodzonej opony, tak aby ciśnienie było poniżej zalecanego. Przekręć kluczyk w stacyjce do pozycji „włączonej” bez uruchamiania silnika. Napompuj uszkodzoną oponę, a gdy opona osiągnie zalecane ciśnienie, samochód powiadomi Cię sygnałem dźwiękowym. Następnie po prostu jedź samochodem jak zwykle powyżej 25 km/h, a ostrzeżenie w końcu zniknie. W ten sposób udało mi się pozbyć ostrzeżenia. Mam 2016 Q50 Silver Sport.
 
Jeśli chcesz zresetować płaską oponę bez OBD2. Spuść powietrze z uszkodzonej opony, aby ciśnienie było poniżej zalecanego. Przekręć kluczyk w stacyjce do pozycji "on" bez uruchamiania silnika. Napompuj uszkodzoną oponę, a gdy opona osiągnie zalecane ciśnienie, samochód ostrzeże Cię dźwiękiem klaksonu. Następnie po prostu jedź samochodem jak zwykle powyżej 16 mil na godzinę, a ostrzeżenie w końcu zniknie. W ten sposób udało mi się pozbyć ostrzeżenia. Mam 2016 Q50 Silver Sport.
Nie jestem pewien, czy to zadziała w moim samochodzie, ponieważ system TPMS z lat 2014-15 nieco różni się od późniejszych modeli. Chciałbym spróbować. Kiedy zrobi się trochę cieplej.

Jak dokładnie włączyć zapłon samochodu w pozycji włączonej bez uruchamiania silnika? Jest to nawet wspomniane w skróconej instrukcji obsługi z tym sformułowaniem, ale bez wskazówek, jak to zrobić. Oczywiście jest to uruchamianie za pomocą przycisku. Wydaje mi się, że jest albo włączone, albo wyłączone.
 
Nie jestem pewien, czy to zadziała w moim samochodzie, ponieważ system TPMS z lat 2014-15 nieco różni się od późniejszych roczników. Chciałbym spróbować. Kiedy zrobi się trochę cieplej.

Jak włączyć zapłon samochodu w pozycję włączoną bez uruchamiania silnika? Jest to nawet wspomniane w skróconej instrukcji obsługi z tym sformułowaniem, ale bez wskazówek, jak to zrobić. Oczywiście jest to uruchamianie za pomocą przycisku. Wydaje mi się, że jest albo włączony, albo wyłączony.
Czy hybryda różni się od zwykłego Q? Naciskam przycisk start raz, aby przejść do trybu ACC. Naciskam go ponownie, aby przejść do trybu ON. Jeśli przytrzymam przycisk start, samochód się uruchomi.
 
Nie jestem pewien, czy to zadziała w moim samochodzie, ponieważ system TPMS z lat 2014-15 nieco różni się od późniejszych roczników. Chciałbym spróbować. Kiedy zrobi się trochę cieplej.

Jak włączyć zapłon samochodu w pozycję „włączony” bez uruchamiania silnika? Jest to nawet wspomniane w skróconej instrukcji obsługi z takim sformułowaniem, ale bez wskazówek, jak to zrobić. Oczywiście jest to uruchamianie za pomocą przycisku. Wydaje mi się, że jest albo włączone, albo wyłączone.
Naciśnij przycisk startu dwa razy bez wciskania hamulca.
 
Nie jestem pewien, czy to zadziała w moim samochodzie, ponieważ system TPMS z lat 2014-15 nieco różni się od późniejszych roczników. Chciałbym spróbować. Kiedy zrobi się trochę cieplej.

Jak włączyć zapłon samochodu w pozycję włączoną bez uruchamiania silnika? Jest to nawet wspomniane w skróconej instrukcji obsługi z tym sformułowaniem, ale bez wskazówek, jak to zrobić. Oczywiście jest to uruchamianie za pomocą przycisku. Wydaje mi się, że jest albo włączony, albo wyłączony.

Obejrzyj to wszystko, zobacz, czy to pomoże. To zrobiłem w 2016 roku. I po przejechaniu kawałka drogi, przebita opona w końcu zniknęła i zresetowała się.
 
Wykonałem przepisową procedurę. Opróżnij oponę. Dotknij dwukrotnie, aby włączyć, ale nie uruchamiać. Cienka linia z hybrydą. Napompuj oponę, aż usłyszysz sygnał dźwiękowy. Prowadź samochód.

Trzy dni później ostrzeżenie wciąż się wyświetlało. Poszedłem do mojego wulkanizatora i zapytałem, czy mógłby je usunąć. Podłączył stosunkowo nowy skaner Snap-On i pomyślnie usunął kod. Bez opłat. Fajną rzeczą w tym skanerze było to, że gdy działał, na obu wyświetlaczach konsoli środkowej wyświetlał się napis "Podłączone narzędzie". Jestem pewien, że ten skaner kosztował kilka dolców.
 
Zrobiłem przepisową procedurę. Spuścić powietrze z opony. Dwukrotne dotknięcie, aby włączyć, ale nie uruchamiać. Cienka linia z hybrydą. Napompować oponę, aż do sygnału dźwiękowego. Prowadzić samochód.

Trzy dni później ostrzeżenie wciąż się wyświetlało. Poszedłem do mojego wulkanizatora i zapytałem, czy mógłby je usunąć. Podłączył stosunkowo nowy skaner Snap-On i pomyślnie usunął kod. Bez opłat. Fajne w tym skanerze było to, że gdy działał, na obu wyświetlaczach konsoli środkowej wyświetlał się napis "Podłączone narzędzie". Jestem pewien, że ten skaner kosztował kilka dolców.
Mine zajęło może tydzień lub więcej, zanim w końcu zniknęło. Nie wiem, jak działa system. Ale skaner również zadziała.
 
Właśnie to przechodziłem z moimi 17 q50 z komunikatem o dwóch przebitych oponach i ostrzeżeniami, których nie mogłem usunąć. Nie, w moim samochodzie nie ma przełącznika resetowania TPMS. Ustawienia konsoli informacyjnej/konserwacji nie mają funkcji resetowania TPMS. Kupiłem opony w Walmart i musiałem tam wrócić. Widziałem, jak facet chodził i resetował każdą końcówkę TPM opony i je czyścił. Zajmuje to około 3 sekund na oponę. Nie podłączył urządzenia diagnostycznego do samochodu. Po prostu wyceluj, poczekaj na sygnał dźwiękowy i gotowe. Interesujące.
 
Ja r
Kiedyś rotowałem moje żony - zanim się zużyłem i odważny
Rotuję żony, ale to droga, śmiem powiedzieć, zbędna opcja w obecnym problemie. 😉
 
  • Like
Reactions: Pillboy
W przypadku gdy inni doświadczają tego problemu, pomyślałem, że podzielę się informacją, że usunięcie ostrzeżenia o "płaskiej oponie" w moim Q50 z 2014 roku zajęło dokładnie dwa tygodnie po naprawie opony.
To!!! To samo tutaj. Po prostu trochę to zajmuje. Bądź cierpliwy.
 
Tak, mój zniknął, gdy przestałem na to zwracać uwagę. Pewnego dnia spojrzałem i ostrzeżenie zniknęło.
"Garnek obserwowany nigdy się nie zagotuje".
 
  • Like
Reactions: Duriisimo
81 - 97 of 97 Posts