Infiniti Q50 Forum banner

Plaats een foto van je Q50

1M views 3.1K replies 604 participants last post by  Brianq50sport  
#1 ·
Welnu, aangezien we over ongeveer een week onze Q50's al krijgen en sommigen van ons de auto's al op het terrein hebben en ermee hebben gespeeld, dacht ik dat het tijd was om dit draadje te plaatsen, dat op 5 augustus zou moeten exploderen! Hahaha!

Posten maar, jongens! :D

Laat mij de boel opstarten! :p

#3 ·
Kom op Q50Aggie....je weet dat je het wilt! Hahaha!

Geweldig Gandhi! Het is alsof je auto wordt tentoongesteld vanwege de vloer! :D

#10 ·
Hoe ziet je camera-opstelling eruit?
Camerabody:
Sony NEX-6

Lenzen:
Sony 16mm F2.8 + Ultra Wide Angle Adapter (waardoor een effectieve 12mm F2.8 lens ontstaat)

Of

Zeiss 24mm F1.8 (gebruik deze voor omstandigheden met weinig licht of als ik een smallere scherptediepte wil)

Tot nu toe zijn dat de lenzen die ik gebruik voor autofotografie! Wil graag de Zeiss 12mm F2.8 aanschaffen voor scherpere foto's met een open diafragma, maar dat kost me $1250! :(

#16 ·
Mission Viejo Infiniti is waar mijn auto oorspronkelijk naartoe zou gaan voordat mijn dealer het onderschepte en naar Houston stuurde
Het lijkt erop dat Mission Viejo goed werk heeft verricht met bestellen! Ze hebben/hadden de meeste configuratie/kleurcombinaties die we wilden!

#24 ·
#26 ·
Nou, aangezien we over ongeveer een week onze q50's al krijgen en sommigen van ons ze al op het terrein hebben en ermee aan het spelen zijn, dacht ik dat het tijd was om dit draadje te plaatsen dat op 5 augustus zou moeten exploderen! Hahaha!

Post maar raak jongens! :d

Laat mij het maar aftrappen! :p

Image

Image

Image

Image
Idem dito! :d

#27 ·
Hetzelfde! :d
Hahaha! Ik heb eigenlijk tonnen foto's van jouw specifieke auto! Op het moment dat BenW de advertentie van Mission Viejo deelde, heb ik de meeste, zo niet alle foto's van die advertentie opgeslagen! Hehe! :D

#39 ·
Ik stem voor een creatieve koplampfoto met een gevederde valk in de buurt.
Hmmm...ik zou een valkenpak moeten dragen terwijl ik bovenop mijn Q50 zat, maar ik denk dat dat ook werkt! Hahahaha!:D Ik ga zeker proberen iets met de koplampen te doen! Ik heb nog geen kans gehad om lange belichtingsfoto's te maken met de Q50, dus dat wordt mijn topprioriteit! :)

• Like
Reactions: tt_45
#40 ·
Ik zal deze week wat dingen posten en misschien kunnen we de fotothread op gang brengen. Ik denk dat je het werk van Scott leuk zult vinden. Hij maakt vaak close-ups van verschillende elementen op exotische auto's en motorfietsen, en hij doet het goed.

Gezien mijn beperkte budget heb ik overwogen om glas te huren voor toekomstige reizen. Er zijn plaatsen die lenzen redelijk voordelig verhuren, zolang je maar niets kapot maakt. :) Ik heb nog niet gehuurd, maar wil het zeker wel doen.

Ik hoop ook niet dat ik klink als een Scott Kelby-verkoper. Zijn boeken en site waren toevallig wat ik vond toen ik meer geĂŻnteresseerd raakte in fotografie, en ik vond zijn manier van lesgeven als leek heel gemakkelijk te begrijpen. Er zijn een heleboel fotografen die ik geweldig vind en die ik op Google+ volg.

#41 ·
Ik zal deze week wat dingen posten en misschien kunnen we de fotothread op gang krijgen. Ik denk dat je Scotts spullen leuk zult vinden. Hij maakt vaak close-ups van verschillende elementen op exotische auto's en motorfietsen, en hij doet het goed.

Gezien mijn beperkte budget heb ik overwogen om glas te huren voor toekomstige reizen. Er zijn plaatsen die lenzen redelijk voordelig verhuren, zolang je maar niets kapot maakt. :) Ik heb nog niet gehuurd, maar wil het zeker wel.

Ik hoop ook niet dat ik klink als een Scott Kelby-verkoper. Zijn boeken en site waren toevallig wat ik vond toen ik meer geĂŻnteresseerd raakte in fotografie, en ik vond zijn manier van lesgeven heel gemakkelijk te begrijpen als leek. Er zijn een heleboel fotografen die ik geweldig vind en die ik op Google+ volg.
Ja, fotografie kan een dure hobby zijn, man! Alleen al lenzen kunnen al $1000+ kosten! Ik heb er maar 1 in die range, dat is mijn Zeiss 24mm F1.8 en ik geloof dat het het waard is! Het is gewoon zo scherp overal, maar ik wou dat de bokeh minder druk was, maar ik denk dat dat is wat je krijgt als je een heel scherpe lens hebt! :D

Ja, probeer lenzen uit man! Probeer die die ik je aanbevolen heb! Ik weet zeker dat je ze geweldig zult vinden!

#56 ·
The headlight pics look awesome
Bedankt! Ik wil eigenlijk meer doen, maar ik moet uitzoeken hoe ik het licht buiten de achterlichten/koplampen kan bevatten/schijnen! Misschien moet ik de belichting of de hooglichten een beetje verminderen! :D

Awwww Oreo!! Cute name!! Thanks for the pictures! I HOPE to pick my baby up tomorrow!! Is nice to see the Moonlight White in your pictures until I can see mine in person! Really like the taillights at night; I have to admit!!
Bedankt! Verdomme! En ik dacht dat het er dreigender dan schattig uit zou zien! Hahahaha!

Nou, nog maar 1 dag te gaan tot je met je baby kunt slapen! Hahaha! :D

#53 ·
Awwww Oreo!! Leuke naam!! Bedankt voor de foto's! Ik HOOP mijn baby morgen op te halen!! Het is fijn om het Moonlight White op je foto's te zien totdat ik de mijne persoonlijk kan zien! Vind de achterlichten 's nachts erg mooi; Ik moet het toegeven!!

• Like
Reactions: gbert15
#54 ·
Awwww Oreo!! Leuke naam!! Bedankt voor de foto's! Ik HOOP mijn baby morgen op te halen!! Het is leuk om het Moonlight White op je foto's te zien totdat ik de mijne persoonlijk kan zien! Vind de achterlichten 's nachts erg mooi; Ik moet het toegeven!!
Niet eerlijk! Ik heb je al die hulp gegeven (O.K., een beetje), en jij hebt je auto en ik weet niet eens waar de mijne is?!!! Sheeesh! (Maar ik BEN blij voor je):)

#58 ·
Image

Dit is een geweldige foto!
Bedankt! Ik wil dat de kentekenplaatverlichting naar wit verandert! Hopelijk is het een gemakkelijke vervanging!

#64 ·
Here's two more pics of my new car in my garage this morning :
Daar gaan we! Eindelijk!

Keek echt uit naar je foto's! Sexy!!!

#67 ·
BenW, hoe is de rijkwaliteit van die combinatie van niet-sportophanging + sportwielen?

Heb je ooit andere Q50-modellen geprobeerd om te vergelijken?

#73 ·
BenW, hoe is de rijkwaliteit van die combinatie van niet-sportonderstel + sportwielen?

Heeft u ooit andere Q50-modellen geprobeerd om te vergelijken?
Eerlijk gezegd, ik kon het verschil niet merken tussen de premium met de 19" en de Sport, vooral niet in de sportmodus. De rit met de 17" voelde ook bijna hetzelfde aan, maar ik ben echt dol op de manier waarop de 19" velgen en banden eruitzien, dus voor mij was het de perfecte combinatie.

#69 ·
Een paar onbewerkte foto's van de telefoon! :D

#71 ·
Image
[/IMG]

Heb de CV5/CV7 wielen eraf gehaald... de standaard wielen zijn goed gedaan... maar er broeit iets...
Ik kijk ernaar uit om een glimp van dat brouwsel te krijgen! :D