Infiniti Q50 Forum banner
1,781 - 1,800 of 3,107 Posts
Eindelijk in staat om wat foto's van mijn 2017 Q50 te krijgen

Vrijwel standaard, de enige "updates" zijn:
  • 15% Keramische tint
  • LED-lichtupgrade (interieur, kofferbak, kentekenplaat)
  • Weathertech vloerliners
View attachment 98006

View attachment 98007

View attachment 98008
Vereist uw staat een voorste kentekenplaat? Ik zie dat deze blijkbaar is verwijderd en dat u een paar gaten in de bumper heeft. Ik woon in GA en heb nagedacht over een vanity (ongeregistreerde) plaat voor de voorkant, of het gebruik van deze in kleur afgestemde bumperpluggen, zodat ik niet naar de gaten hoef te kijken.

Haha, ik zou het niet aanraken, niet gecharmeerd van het werken met chemicaliën die lichaamsdelen kunnen oplossen en me mogelijk kanker kunnen geven.

Even uit nieuwsgierigheid, heb je ook het FI-systeem, had de jouwe niet de regenboogkleuring?
Kanker? Nee. Lichaamsdelen oplossen? Absoluut. Salpeterzuur is niet alleen een sterk zuur, maar ook een sterk oxidatiemiddel. Het kleurt de huid bruin en in hogere concentraties houdt het van organische stoffen (zoals jij) en zou het vlees snel oplossen.

Ik geloof niet dat ik enige chroomverkleuring heb gezien, maar ik zal eens kijken als het hier droog is. De uitlaat staat er al ongeveer 2 jaar op.

Vereist uw staat een voorste kentekenplaat? Ik zie dat deze blijkbaar is verwijderd en dat u een paar gaten in de bumper heeft. Ik woon in GA en heb nagedacht over een vanity (niet-geregistreerde) plaat voor de voorkant, of het gebruik van deze in kleur afgestemde bumperpluggen, zodat ik niet naar de gaten hoef te kijken.

Ja, Colorado vereist voorste kentekenplaten.

Ik had de voorste kentekenplaathouder verwijderd bij het detailleren van mijn auto, maar in plaats van de voorste kentekenplaathouder terug te plaatsen en deze opnieuw te moeten verwijderen/installeren wanneer ik uiteindelijk mijn platen krijg, besloot ik deze voorlopig gewoon weg te laten. (en gezien hoe traag de DMV is, misschien pas in 2022 :))

Ik wou dat onze staat geen voorste platen vereiste, maar goed.

• Like
Reactions: ptatohed
  • Like
Reactions: jodedor
Een van mijn fabrieksvelgen was verbogen, dus ik gebruikte het als excuus om te upgraden naar iets anders. 19x9.5 et25 Konig Ampliform.
Mensen, hoe bevalt die combinatie van zwarte lak en grafiet velgen je? Ik worstel om te beslissen welke kleur/stijl velgen ik op mijn obsidiaanzwarte Q moet nemen.

Mensen, hoe vind je die combinatie van zwarte lak en grafietkleurige velgen? Ik worstel om te beslissen welke kleur/stijl velgen ik op mijn obsidiaanzwarte Q moet nemen.
Ik ben gek op de look. Ze hebben eigenlijk een donkerbronzen afwerking, wat de enige kleur was die niet in backorder stond. Ik hoop de komende dagen wat betere foto's te krijgen.

Lange tijd browser, die vandaag voor het eerst meedoet en post. Zag 3.0Trent posten op de ampliforms en dacht dat ik mee zou doen.
Ik ben er dol op, behalve dat de zwarte center caps gemakkelijk beschadigen.
100169
100170

Lange tijd browser, die voor het eerst meedoet en vandaag post. Zag 3.0Trent posten op de ampliforms en dacht dat ik mee zou doen.
Houd van ze, behalve dat de zwarte naafdoppen gemakkelijk afbrokkelen.
Erg leuk. Een van mijn naafdoppen viel eraf lol. Welke breedte/offset zijn die van jou?

Stond je achterbumper zo dicht bij die betonnen kolom als het lijkt?
Het is een misleidende hoek, dus nee. Mijn parkeersensoren slaan nog steeds op hol en gooien de remmen erin elke keer als ik die plek inrij.

1,781 - 1,800 of 3,107 Posts