Infiniti Q50 Forum banner

Pytanie: Długoterminowa / wysoka niezawodność przebiegu VR30

34K views 43 replies 14 participants last post by  AndyW  
#1 ·
Tło:
Cieszyłem się silnikami Nissan VQ od czasu mojego Maximy 4. generacji. Sprzedałem go z przebiegiem 250 000 mil i wszystko, co zrobiłem, to kilka wymian płynu chłodzącego, świece zapłonowe, filtr oleju/oleju i filtry powietrza. Po prostu działał dalej i nie sprawiał mi żadnych problemów.

Bardzo podoba mi się technologia i moc VR30, ale martwię się o długoterminową niezawodność. Ogólnie rzecz biorąc, samochody z bezpośrednim wtryskiem i turbodoładowaniem są bardziej złożone i mniej niezawodne niż prosty silnik VQ.

Moje pytanie brzmi:
Jeśli Twój VR30 Q50 ma przebieg ponad 100 000 mil, czego wymagał oprócz podstawowej konserwacji?
Czy odpowiednia konserwacja sprawi, że turbosprężarki wytrzymają 200 000 mil?

Dzięki z góry!
 
#2 ·
Szczerze mówiąc, to o wiele bardziej niezbadany teren. 3.7 i 3.5 to sprawdzone silniki, o których wiemy, że są solidne. Szczerze mówiąc, VR30 jest wciąż bardzo nowy. Wielu właścicieli tutaj bierze swoje samochody w leasing, więc nigdy nie widzą dnia, w którym ich Q osiąga przebieg, w którym zaczyna się pokazywać wiek. Nie zrozumcie mnie źle, są tu ludzie z dużym przebiegiem Q50, a nawet więcej w grupie na Facebooku, ale nawet wtedy nie mamy aż tak wielu danych.

Z tego, co widzę, radzą sobie całkiem dobrze. Sama platforma ma tylko dwa duże problemy i jeden rzadki. Dwa duże problemy, na które należy zwrócić uwagę, to wadliwe turbosprężarki i napinacz paska wielorowkowego. Wczesne modele są dotknięte tymi problemami i są to jedyne poważne problemy, które często widzimy. Drugi gremlin, który jest o wiele rzadszy, to porowaty blok, który podejrzewam, że teraz mam. Możesz znaleźć zasoby na temat wszystkich 3 z nich na całym tym forum.

Ogólnie rzecz biorąc, każda platforma ma swoje wady, a VR30 jest stosunkowo bezpieczny dla silnika o dużej mocy w swojej klasie. Jak zawsze, po prostu zbadaj samochód i jego historię serwisową i upewnij się, że jesteś na bieżąco z konserwacją, gdy go dostaniesz. Mam tylko 60 tys. mil, ale inni tutaj mogą się wypowiedzieć, którzy mają większy przebieg, i naprawdę prawdopodobnie miałbyś więcej szczęścia, pytając w grupie na Facebooku, ponieważ czuję, że widzę tam o wiele więcej Q z dużym przebiegiem.
 
#3 ·
Szczerze mówiąc, to o wiele bardziej niezbadany teren. Silniki 3.7 i 3.5 to sprawdzone w czasie silniki, o których wiemy, że są solidne. Szczerze mówiąc, VR30 jest wciąż bardzo nowy. Wielu właścicieli tutaj bierze swoje samochody w leasing, więc nigdy nie widzą dnia, w którym ich Q osiąga przebieg, w którym zaczyna się pokazywać wiek. Nie zrozumcie mnie źle, są tu osoby z dużym przebiegiem Q50, a nawet więcej w grupie na Facebooku, ale nawet wtedy nie mamy tak wielu danych.

Z tego, co mogę powiedzieć, radzą sobie całkiem dobrze. Sama platforma ma tylko dwa duże problemy i jeden rzadki. Dwa duże problemy, na które należy zwrócić uwagę, to wadliwe turbosprężarki i napinacz paska wieloklinowego. Wczesne modele są dotknięte tymi problemami i są to jedyne poważne problemy, które często tu widzimy. Drugi gremlin, który jest o wiele rzadszy, to porowaty blok, który podejrzewam, że teraz mam. Zasoby na temat wszystkich 3 z tych problemów można znaleźć na całym tym forum.

Ogólnie rzecz biorąc, każda platforma ma wady, a VR30 jest stosunkowo bezpieczny dla silnika o dużej mocy w swojej klasie. Jak zawsze, po prostu zrób rozeznanie w samochodzie i jego historii serwisowej i upewnij się, że jesteś na bieżąco z konserwacją, gdy go dostaniesz. Mam tylko 60 tysięcy mil, ale inni tutaj mogą się wypowiedzieć, którzy mają większy przebieg, i naprawdę prawdopodobnie miałbyś więcej szczęścia, pytając w grupie na Facebooku, ponieważ czuję, że widzę tam o wiele więcej Q z dużym przebiegiem.
Dziękuję za szczegółową odpowiedź.
Czekam na dodatkowe opinie i sprawdzę grupę FB.
 
#4 ·
Mam przejechane tylko 40 tysięcy mil na moim czerwonym sporcie, ale jak dotąd najważniejszą rzeczą w tych samochodach jest utrzymywanie ich w chłodzie. Pierwszą rzeczą, którą zrobiłem, było wymiana fabrycznego wymiennika ciepła, a drugą - zrobienie tuningu. Nie doświadczyłem żadnego z wyżej wymienionych problemów, a samochód działa dobrze i jest niezawodny z oryginalnym blokiem, turbosprężarkami i wtryskiwaczami.
 
#5 ·
Ulepsz chłodnicę, jeśli lubisz pedał gazu, jak powiedział @Dci. I kup zbiornik oleju, aby zawory były czyste. Bądź na bieżąco z konserwacją, a prawdopodobnie będzie dobrze. Mam 2018 z 55 000 mil i JB4. Jeszcze nie zrobiłem HE ani CC, wciąż na pierwszych turbosprężarkach i nie mam żadnych problemów. Pozwól, aby olej się rozgrzał, zanim zaczniesz się bawić, i pozwól, aby olej ostygł po zabawie.
 
#6 ·
Ulepsz wymiennik ciepła, jeśli lubisz pedał gazu, jak powiedział @Dci. I zdobądź zbiornik oleju, aby utrzymać czystość zaworów. Bądź na bieżąco z konserwacją, a prawdopodobnie będzie dobrze. Mam 2018 z przebiegiem 55 000 mil i JB4. Jeszcze nie zrobiłem HE ani CC, wciąż na pierwszych turbosprężarkach i nie mam żadnych problemów. Pozwól olejowi rozgrzać się, zanim zaczniesz się bawić, i pozwól olejowi ostygnąć po zabawie.
Dzięki za odpowiedź i wgląd. Prawidłowo zainstalowany zbiornik oleju ma dużo sensu w każdym silniku z bezpośrednim wtryskiem... jeśli chcesz go zatrzymać na dłuższą metę i zminimalizować koszty czyszczenia zaworów dolotowych.

Nie mam jeszcze VR30... Badam mój następny samochód, a ponieważ trzymam moje samochody 20+ lat / 250 000+ mil, chcę podjąć niezawodną decyzję. W oparciu o moje osobiste doświadczenia, VQ był doskonały i naprawdę chciałbym zaktualizować do VR30.
 
#11 ·
Mam blisko 66 tys. km na moim 2017 roku. Kupiony fabrycznie nowy. Jedyną rzeczą, którą zrobiłem w zakresie konserwacji, są wymiany oleju co 6 tys. km, a następnie planowe wymiany oleju co 16 tys. km.

Jedyną częścią, którą mechanicznie wymienił dealer, jest moja pompa wody, która zaczęła wyciekać płyn chłodniczy, więc ją wymienili. Nie robiłem jeszcze żadnych przeglądów skrzyni biegów. Prawdopodobnie w tym roku. Płyn hamulcowy został przepłukany. Ale też nie jeżdżę moim samochodem ciężko. Gwarancja kończy się we wrześniu tego roku, więc zobaczymy, jak potoczy się reszta jego życia
 
#18 ·
Mam blisko 66 tys. km na moim 2017 roku. Kupiony fabrycznie nowy. Jedyną rzeczą, którą zrobiłem w zakresie konserwacji, są wymiany oleju co 6 tys. km, a następnie planowe wymiany oleju co 16 tys. km.

Jedyną częścią mechaniczną, którą wymienił dealer, jest moja pompa wody, która zaczęła wyciekać płyn chłodniczy, więc została wymieniona. Nie robiłem jeszcze żadnych przeglądów skrzyni biegów. Prawdopodobnie w tym roku. Płyn hamulcowy został przepłukany. Ale też nie jeżdżę moim samochodem ciężko. Gwarancja kończy się we wrześniu tego roku, więc zobaczymy, jak potoczy się reszta jego życia
Dzięki za ten dodatek. 66 tys. km dla nowej pompy wody to trochę wcześnie! Cieszę się, że gwarancja pokryła koszty.
 
#12 ·
Jak dotąd wszystko dobrze, 2918 Luxe 48k mil. Zrobię wymianę oleju w skrzyni biegów przy 50k, wymiana oleju co 3k lub 6 miesięcy.
 
  • Like
Reactions: nickdaria
#13 ·
Jak dotąd wszystko dobrze, 2918 Luxe 48k mil. Zrobię wymianę oleju w skrzyni biegów przy 50k, wymiana oleju co 3k lub 6 miesięcy.
Wow! 2918 Q50! Jak działa system informacyjno-rozrywkowy po 1000 latach?
 
#15 ·
Czy działa na śmieciach, jak DeLorean Doktora Browna?
 
#16 ·
Czy działa na śmieci, jak deLorean Doktora Browna?
Mówiąc o DeLorean... oto zwiastun ich rzekomo nadchodzącego koncepcyjnego EV, który ma zostać ujawniony 18 sierpnia tego roku. Czy kiedykolwiek zostanie wyprodukowany? Wątpię w to.

Image
 
  • Like
Reactions: twin_snails
#30 ·
Ciekawe będzie zobaczyć, jak starzeje się VR30. Czy to prawda, że ​​turbosprężarki generalnie nie wytrzymują więcej niż 150 000 mil?

Byłem ciekaw, ile kosztuje nowa turbosprężarka od Infiniti:
(14411-5CA3D - Turbosprężarka. Kompletny zespół turbosprężarki - Oryginalna część Infiniti)

Numer części: 14411-5CA3D (wersja niskiego ciśnienia / 300 KM)
1656,22 $ za sztukę lub 3312 $ za obie, a jeśli nie możesz ich sam zainstalować, dodaj około 1000 $ za robociznę = 4312 $.

Zaczynam myśleć, że to jak kupowanie dobrego niemieckiego samochodu. Aby zminimalizować zobowiązania finansowe, kupuj go tylko z gwarancją, a następnie przejdź do czegoś innego, zanim gwarancja wygaśnie.

Całkowicie szczerze, nigdy nie posiadałem samochodu z turbodoładowaniem, więc opieram się tylko na tym, co przeczytałem i porównuję to z moją długą (i BARDZO niezawodną) historią SR20DE / KA24DE / VQ30DE / VQ37VHR.

Naprawdę nie chcę tego mówić, ale zaczynam myśleć, że VR30 nie jest dla mnie, ponieważ wydaje się nie mieć długoterminowej niezawodności, której szukam... a przez to rozumiem tylko wymiany oleju/filtra, świec zapłonowych i wymiany płynu chłodzącego przez pierwsze 250 000 mil.

TL;DR
Bardzo lubię Q50, ale martwię się o długoterminowe koszty utrzymania go w ruchu.
 
#31 ·
Ciekawe będzie zobaczyć, jak starzeje się VR30. Czy to prawda, że turbosprężarki generalnie nie wytrzymują więcej niż 150 000 mil?

Byłem ciekaw, ile kosztuje nowa turbosprężarka od Infiniti:
(14411-5CA3D - Turbocharger. A complete turbocharger assembly - Genuine infiniti Part)

Numer części: 14411-5CA3D (wersja niskiego ciśnienia / 300 KM)
1656,22 USD za sztukę lub 3312 USD za obie, a jeśli nie możesz ich sam zainstalować, dodaj około 1000 USD za robociznę = 4312 USD.

Zaczynam myśleć, że to jak kupowanie dobrego niemieckiego samochodu. Aby zminimalizować zobowiązania finansowe, kupuj go tylko z gwarancją, a następnie przejdź do czegoś innego, zanim gwarancja wygaśnie.

W pełnej przejrzystości, nigdy nie posiadałem samochodu z turbodoładowaniem, więc opieram się tylko na tym, co przeczytałem i porównuję to z moją długą (i BARDZO niezawodną) historią SR20DE / KA24DE / VQ30DE / VQ37VHR.

Naprawdę nie chcę tego mówić, ale zaczynam myśleć, że VR30 nie jest dla mnie, ponieważ wydaje się nie mieć długoterminowej niezawodności, której szukam... a przez to rozumiem tylko wymiany oleju/filtra, świec zapłonowych i wymianę płynu chłodzącego przez pierwsze 250 000 mil.

TL;DR
Naprawdę lubię Q50, ale martwię się o długoterminowe koszty utrzymania go w ruchu.
Po wygaśnięciu gwarancji nie ma powodu, aby płacić ceny u dealerów za części lub serwis. Zajęło mi to mniej niż minutę z moim kumplem Google, aby znaleźć te turbosprężarki za 600 dolarów mniej za sztukę i założę się, że możesz zrobić to jeszcze lepiej, jeśli poświęcisz całe 5 minut.

Nie żeby naprawa za 2500-3000 dolarów była przyjemna, ale w tej chwili to tylko spekulacje i te rzeczy mogą wytrzymać 200 000 mil.
 
#32 ·
Nierealne jest oczekiwanie, że JAKIEKOLWIEK turbo poza dieslem wytrzyma ponad 150 000 mil. Z pewnością może się to zdarzyć, mówię, żeby na to nie liczyć. Po prostu nierealne jest oczekiwanie, że część, która wiruje z prędkością od 100 000 do 220 000 obr./min, wytrzyma 2500 godzin pracy silnika (150 000 mil przy 70 milach na godzinę, obciążenie silnika nie jest brane pod uwagę). Ludzie zaczęli oczekiwać wymiany łańcuchów rozrządu przy przebiegu 150 000 - 200 000 mil w nowszych silnikach, turbosprężarki nie powinny być inne.

Ponadto nigdy nie zapłacisz 1000 $ + za turbosprężarkę, to fałszywe ceny dealerów. Robocizna będzie problemem, ale każda poważna praca będzie kosztowna.

Ponownie, KAŻDY pojazd ma swoje wady. Dla niektórych jest to konkretna część silnika. Dla innych to problem z skrzynią biegów lub problem z wnętrzem. Każdy wybór pojazdu to równowaga między czasem a pieniędzmi, jeśli chodzi o dłuższe okresy eksploatacji.

Jeśli chcesz niezawodny pojazd, wybierz coś z 4 cylindrami lub rzędową 6, bez turbosprężarki, mniejszą liczbą KM i niższym wykończeniem. Mniej rzeczy do zepsucia, mniej mocy, aby obciążać komponenty i nudne życie.
 
#37 ·
Chcę podziękować wszystkim za ich wkład i przemyślenia na ten temat.
Doceniam to!
Proszę bardzo i powodzenia w podejmowaniu decyzji! Wszyscy życzymy Ci wszystkiego najlepszego
 
#38 ·
Jeśli chcesz uniknąć turbosprężarek, ale chcesz niezawodności i trochę zabawy, nowy GR86/BRZ zbiera świetne recenzje, a zarówno Toyota, jak i Subaru są znane z niezawodności mechanicznej. Dodatkowo jest dostępny z manualną skrzynią biegów.
 
#40 ·
A takze, jesli chcesz trzymac sie z dala od turbosprezarek, ale chcesz niezawodnosci i troche zabawy; nowy GR86/BRZ zbiera swietne recenzje, a zarowno Toyota, jak i Subaru sa znane z tego, ze sa mechanicznie solidne jak skala. Dodatkowo, jest dostepny z patykiem.
A takze potrzebuja tylko 150 strzalu nitro, aby byc istotnym. Najwidoczniej turbo FA24 bylo faktycznie rozpatrywane, ale oficjalnym powodem, dla ktorego go nie uzyto, byly problemy z "srodkiem ciezkosci". Wierze, ze bardziej chodzilo o to, aby oddalic samochod od poziomu osiagow WRX. Kto kupilby 3500-funtowy sportowy samochod z 271 KM/258 tq, skoro moglby kupic 2900-funtowy sportowy samochod z 271 KM/258 tq? Zamiast tego dostaje brzeczyacego n/a naleśnika z 230 KM/180 tq.

Konczysz z "samochodem sportowym", ktory jest wolniejszy niz V6 Camry, wolniejszy na osmiu niz przestarzaly RWD (lub AWD) Q50 i nie moze nawet hamowac szybciej niz Hyundai Sonata.

Wiele recenzji tego samochodu wymienia specyfikacje, a nastepnie NATYCHMIAST mowi "to nie chodzi o liczby". Tak, to dlatego, ze nie ma liczb wartych wspomnienia. Minivany tez nie chodzi o liczby.