Infiniti Q50 Forum banner

Eerste 2018+ Q50 met heldere achterlichten (voor zover ik weet)

1 reading
39K views 86 replies 25 participants last post by  dphi  
#1 ·
Ik heb ze zelf gemaakt. Ik heb ze zelf gewist.

#2 ·
#3 ·
Ik vind het leuk!!!! Hoe heb je het gedaan?

#8 ·
Het is prachtig! Maar je hebt nog steeds niet gezegd HOE je het gedaan hebt! Lol

#10 · (Edited)
Zit er een heldere lens in of zijn dit gewoon achterlichten waarbij de rode lenzen zijn verwijderd? Het lijkt het laatste, aangezien ik geen schittering zie zoals ik zou verwachten als er een lens zou zijn.

Ik heb momenteel een set heldere achterlichten in de maak voor mijn '14, ik hoop ze over een paar maanden te hebben. Ze zullen er iets meer uitzien als traditionele heldere achterlichten, aangezien de behuizingen chroom zijn, een van de redenen waarom ik de conversie naar de achterbumper van '18+ niet heb gedaan.

Hier is hoe de achterlichten van '18+ eruitzien zonder de lens, voordat de rode delen worden verwijderd, voor degenen die zich afvragen:

#19 ·
Ik weet niet eens zeker in welke categorie dit valt. Chique rijst? Het ziet er wel cool uit, maar toch rijst. En omdat het op een zwarte auto zit, valt het gewoon meer op als rijst. Ziet er misschien redelijk uit op een rode auto. Maar toch horen heldere achterlichten op een Honda Civic uit 1998, maar een coole unieke mod voor de eerste keer, dus hulde aan jou. Verder een nette auto, vooral met de Z-wielen.

• Like
Reactions: darien87
#27 ·
Ik weet niet eens in welke categorie dit valt. Classy rice? Het ziet er wel cool uit, maar toch rijst. En omdat het op een zwarte auto zit, valt het gewoon meer rijst op. Ziet er misschien redelijk uit op een rode auto. Maar toch horen heldere achterlichten op 1998 Honda Civics, maar coole unieke mod voor de eerste te zijn, dus hulde aan jou. Verder een strakke auto, vooral met de Z-wielen.
Ik vind het er cool uitzien, maar het wordt rijst zonder lenzen. Licht getinte heldere lenzen zouden er erg strak uitzien. Maar ik ben het ermee eens dat deze uitvoering een zeer... interessante manier van werken is, vooral met zichtbare LED's.

Daarnaast is hij niet de eerste die dit doet.

#21 ·
Dit is een interessante draad.

Als er wordt gezegd dat het niet legaal is, is het antwoord dat het legaal is omdat ik er nog nooit voor ben aangehouden. Dat maakt het niet legaal, het betekent alleen dat je er nog niet voor verantwoordelijk bent gehouden.

Als er wordt gezegd dat de milieu-integriteit in gevaar kan komen, is het antwoord dat OP ze gewoon verwijdert als het regent. Wat?

#34 ·
Dit is een interessante draad.

Als je te horen krijgt dat het niet legaal is, is de reactie dat het legaal is omdat ik er nog nooit voor ben aangehouden. Dat maakt het niet legaal, het betekent alleen dat je er nog niet voor verantwoordelijk bent gehouden.

Als je te horen krijgt dat de milieu-integriteit in gevaar kan komen, is de reactie dat OP ze gewoon verwijdert als het regent. Wat?
ze zouden niet als illegaal worden geclassificeerd omdat ze nog steeds rode remlichten hebben bij het remmen..... De integriteit van de lichten als het regent, is aangetast, aangezien we 2018+ LED-chips in plaats van lampen hebben, daarom doe ik het om de chip niet te beschadigen.... De lichten hebben hun normale kleuren bij het doen van traditionele dingen zoals knipperen (oranje) en remmen (rood).

#22 ·
:rolleyes:

• Haha
Reactions: jodedor
#25 ·
Nadat ik erachter kwam dat de lenzen verwijderd waren en ze eruit trekt als het regent, verander ik mijn verklaring in ghetto af LOL

Op dit punt zou ik liever een achterlicht-verwijderingsmod doen dan heldere lenzen.

#26 ·
Nadat ik erachter kwam dat de lenzen verwijderd waren en hij ze eruit trekt als het regent, verander ik mijn verklaring in ghetto af LOL

Op dit punt zou ik liever een achterlicht-delete-mod doen dan heldere lenzen
Ik ben het eens. Gewoonweg dom. Dat is waarschijnlijk de reden waarom hij nooit aan iemand vertelt hoe hij dit heeft gedaan. Hij weet dat hij uitgelachen zal worden.

• Like
Reactions: IridiumBlue400
#47 ·
Hé jongens, ik heb een goedkope manier bedacht om van onze auto's een cabrio te maken. Je pakt een haakse slijper en snijdt het dak eraf. Het ziet er cool uit, het enige probleem is dat je er niet mee kunt rijden als het regent.

Vind je mijn idee niet leuk? Je bent oud.

#48 ·
A) Deze meningsverschillen zonder feiten moeten op FB blijven, vooral als er stromanredeneringen worden gemaakt. De IQ van de groep wordt verlaagd.
B) Ik vind dat ze er cool uitzien.
C) De specificaties van het licht op een voertuig worden FEDERAAL bepaald. Niemand geeft erom of je in FL of CA bent. Auto's in de VS moeten in het hele land werken. 49 CFR 571.108 definieert wat legaal is en wat niet. Achterlichten MOETEN, in aanvulling op remlichten, rood zijn volgens tabel I-A. Zijmarkeringen MOETEN amberkleurig zijn, voor al die witte zijmarkeringsmensen.
D) Mensen kunnen doen wat ze willen, maar het maakt het niet legaal.

#49 ·
A) Deze meningsargumenten zonder feiten moeten op FB blijven, vooral als er stromanargumenten worden gemaakt. De IQ van de groep wordt verlaagd.
B) Ik vind dat ze er cool uitzien.
C) De specificaties van het licht op een voertuig worden FEDERAAL bepaald. Niemand geeft erom of je in FL of CA bent. Auto's in de VS moeten in het hele land werken. 49 CFR 571.108 definieert wat legaal is en wat niet. Achterlichten IN AANVULLING op remlichten moeten rood zijn volgens tabel I-A. Zijmarkeringen MOETEN amberkleurig zijn, voor al die witte zijmarkeringsmensen.
D) Mensen kunnen doen wat ze willen, maar het maakt het niet legaal.
ik denk dat deze man, maar mijn remlicht is rood als ik erop druk en hij heeft nooit amberkleurige zijmarkeringen gehad, behalve als ik mijn knipperlicht aanzet... hoe dan ook, ik vind deze man leuk

#52 ·
Ik hier zo... 🍿🍿🍿

#66 ·
Stel je voor dat je een achterlicht doormidden snijdt en het een mod noemt. 🤡

OP, je bent halverwege een geweldige mod. Maak het af door een vorm te maken van de oem-behuizing en vervolgens acryl of lexan te gebruiken om de vorm in een oven te vormen. Als je lexan gebruikt, bak het dan eerst een tijdje voor, anders gaat het borrelen door ingesloten vocht.

Het kan een paar pogingen kosten, maar als het werkt, heb je een echt geweldige set achterlichten. Er zijn YouTube-tutorials over het buigen van acryl. Als je geduldig genoeg bent, kun je het misschien zelfs af met een heteluchtpistool.

• Like
Reactions: SkylineDreamz
#67 ·
ik
Stel je voor dat je een achterlicht doormidden snijdt en het een mod noemt. 🤡

OP, je bent halverwege een geweldige mod. Maak het af door een vorm te maken van de oem-behuizing en vervolgens acryl of lexan te gebruiken om de vorm in een oven te vormen. Als je lexan gebruikt, bak het dan eerst een tijdje, anders zal het gaan bubbelen door ingesloten vocht.

Het kan een paar pogingen vergen, maar als het werkt, heb je een echt geweldige set achterlichten. Er zijn YouTube-tutorials over het buigen van acryl. Als je geduldig genoeg bent, kun je het misschien zelfs af met een heteluchtpistool.
mijn vriend en ik gaan het proberen met hars en mallen… we hopen dat het werkt, maar we zullen zien hoe het uitpakt

#68 ·
LOL om dit als eerste 's ochtends te lezen.....hahahhah geweldig entertainment. Ik lach steeds meer als ik aan deze achterlichten denk en de reactie van de OP op iedereen. Hij plaatste het in de veronderstelling dat hij veel lof en prijzen zou krijgen, maar nee, en als je het er niet mee eens bent, ben je oud hahahhaah.

Dit is de generatie die ons de toekomst in zal leiden. Bid voor ons allemaal.

#69 ·
LOL dit als eerste in de ochtend lezen.....hahahhah geweldig entertainment. Ik lach steeds meer als ik aan deze achterlichten denk en de reactie van de OP op iedereen. Hij plaatste het in de veronderstelling dat hij veel lof en lof zou krijgen, maar nee, en als je het er niet mee eens bent, ben je oud hahahhaah.

Dit is de generatie die ons de toekomst in zal leiden. Laten we allemaal bidden.
ik bid ook, meneer

#70 ·
Nee, ik wil ze dan helemaal af zien. Ik vind ze er geweldig uitzien zonder de rode hoes, maar ze hebben iets nodig om ze te beschermen. Het is bijna als een onafgemaakte mod, er is potentie.

• Like
Reactions: SkylineDreamz
#71 ·
Ik ben met Blitz. Maak de klus af en het wordt een geweldige mod!

#75 ·
Gast, dit is zo moeilijk, waar kan ik kopen, ik stuur de mijne 😭
Je koopt ze niet, je gaat naar de dichtstbijzijnde trailerpark en zoekt naar de persoon met de minste tanden om de oem lenzen voorzichtig af te wrikken.

• Haha
#79 ·
Lol, ik begrijp niet waarom mensen een stok in hun kont hebben en debatteren over het feit dat het een onafgewerkte mod is en dat het slecht is vanwege de lens, alsof de lens het compleet anders gaat maken lol. Het is eerlijk gezegd gewoon jaloezie lmfao. Ik ga de mijne doen en rennen is zonder lens 😭👏🏼
Jezelf ervan overtuigen dat iemand jaloers is als ze je vertellen dat je project er onvolledig uitziet, is zowel onwetend als onverenigbaar met de realiteit.

Dat gezegd hebbende; je auto, bouw hem zoals je wilt, inclusief halfslachtig als je dat wilt. Ik zal er niet van wakker liggen, en nee, ik ben zeker niet jaloers.

Dit heeft het potentieel om een ​​erg coole mod te worden. Het moet alleen nog afgemaakt worden.

• Like